wtorek, 28 lutego 2017

Zdrowa "nutella".

Dziecko mi dorasta i chce jeść to, co jedzą inne dzieci 😱😱😱

Coraz bardziej przerażają mnie te wszystkie ciastka, czekolady itd. Sama lubię jeść słodycze, ale przede wszystkim te zdrowe!

Syn chciał czekoladowy krem 😉

Nie byłabym sobą, gdybym nie podała mu zdrowej wersji 😊😊

Moje testy rozpoczęłam od przepisu Ani Lewandowskiej, nieco zmieniłam pod nasze potrzeby. Efekt? Syn zachwycony!! Spróbujcie sami!



ZDROWA "NUTELLA"

SKŁADNIKI:

- 150 g daktyli około12szt.
- 2 łyżki oleju kokosowego
- 60 g orzechów laskowych
- 1/2 szklanki mleka kokosowego (lub innego roślinnego)
- 3 duże łyżki kakao lub karobu


PRZYGOTOWANIE:

Zalej daktyle wrzątkiem (tak, aby je przykryła woda) i odstaw na 15 minut. Jeśli daktyle maja pestki - wyjmij je. Umieść wszystkie składniki w pojemniku i miksuj(możesz użyć blendera) do uzyskania gładkiej masy, mi to zajęło około 5 minut. Jeśli masa jest za gęsta dolej troszkę mleka i ponownie miksuj. Krem przechowuj w lodowce😊








Źródło: http://hpba.pl/domowa-nutella-nowej-odslonie/



1 komentarz:

  1. Super przepis! Na pewno spróbuję go zrobić! A smakowo przypomina nutellę? Da się "oszukać" też dorosłego faceta? :)
    U mnie też przepisy dla dzieciaków, w razie czego zapraszam: www.prostoodmamy.pl

    OdpowiedzUsuń