sobota, 28 stycznia 2017

Pasta z awokado!

Jak już zdążyliście zauważyć jestem fanką sałatek, past, jednogarnkowych dań :)
Bo to robi się szybko i jest zdrowe!
Nie mamy czasu na jagnięcinę - trzeba ogarnąć rodzinę ;)

Poniżej przepis na pastę z awokado!
Dałam dużo czosnku ze względu na okres zimowy. A wiadomo, że czosnek to naturalny antybiotyk i jest po prostu genialny!
W połączeniu z awokado daje naprawdę super efekt.

Składniki:
- 1 dojrzałe awokado
- pół cytryny
- jeden duuuży ząbek czosnku
- łyżka oliwy z oliwek extra virgin
- pieprz
- sól


Awokado przekroić na pół, wbić nóż w pestkę i wyciągnąć. Miąższ wyciągnęłam dużą łyżką. Czosnek obierz. Wrzuć oba składniki do wysokiego pojemnika od blendera. Dodaj łyżkę oliwy z oliwek i skrop cytryną. Dodaj szczyptę soli i troszkę pieprzu. Całość blenduj do uzyskania gładkiej masy.
Proste, zdrowe cudo!
Można używać zamiast masła <3








2 komentarze:

  1. Właśnie zrobiłam tę pastę. Jest pyyyycha! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez właśnie robiłam :) i dodałam natkę pietruszki 😍😍😍😍 spróbuj

      Usuń